افتتاحیه کارگاه فرهنگ و هنر دبیرستان دوره اول احسان
1401/12/14 - 7:56 624

افتتاحیه کارگاه فرهنگ و هنر دبیرستان دوره اول احسان 

روز  چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 10 صبح برنامه ای جامع برای افتتاحیه ی کارگاه فرهنگ و هنر ، دبیرستان دوره اول احسان در تالار مجتمع احسان با حضور گسترده ی هنرمندان عرصه های مختلف، هنری، ادبی ، فرهنگی و پیشکسوتان فعال در استان فارس در تالار احسان برگزار گردید.

این برنامه در دو بخش مجزا با همکاری کلیه کارکنان مجتمع در تالار احسان و کارگاه فرهنگ و هنر دبیرستان دوره ی اول برگزار گردید.

در بخش اول این برنامه مدیرمجتمع  جناب آقای اسماعیلی، و مدیر دبیرستان جناب آقای هاشمی ،از  شرکت کنندگان در این مراسم تشکر و قدردانی نمودند.دانش آموزان دبیرستان در رشته های نوازندگی و حافظ خوانی و سرود گروهی فعالیت های خود را به نمایش گذاشتند و مورد استقبال و تشویق حاضران در مجلس قرار گرفتند.در ادامه نیز آقای رحیم هودی از پیشکسوتان تئاتر فارس و ایران ، به ذکر مواردی در مورد هنر دانش آموزی پرداختند.

در بخش دوم این مراسم که در کارگاه فرهنگ و هنر دبیرستان دوره اول برگزار گردید، علاقمندان هنر و دعوت شدگان عزیز به این کارگاه مراجعه نمودند و در میان تشویق و شادی شرکت کنند گان در مراسم ، به صورت رسمی جناب آقای مهندس فال اسیری کارگاه فرهنگ و هنر را افتتاح نمودند.

در این کارگاه نمایشگاهی از کارهای هنری دانش آموزان، اساتید و اولیای دانش آموزان نیز برپا گردید و دانش آموزان هنرمند عرصه ی موسیقی همزمان با بازدید از نمایشگاه ، برای حاضران هنرنمایی کردند.


یادداشت ها